Sayfalar

Dikkat!! Basına kozmetik ve sporcu gıdaları yasağı olarak yansıyan gümrük genelgesi; kozmetik ve besin takviyelerinin yurtiçine girişini tamamen yasaklarken, muafiyet kapsamındaki ayakkabı, giyim, elektronik ve diğer ürünlerin yurda girişini 2 ayda 1 kez yılda ise 5 kez olmak üzere sınırlandırmıştır.

14 Mayıs 2011 Cumartesi

Çözüm arayışları ve öneriler; Medyanın etkisi

Merve;Arkadaşlar, bugün konuştuğum politika ile yakından ilgilenen bir arkadaşımnın bana söylediği, benim de çok önemli olduğunu düşündüğüm bir konuyu paylaşmak istiyorum. Söylediği şey şu: Bu konuyu medya da gündeme getirirseniz geri adım atılmasını ancak öyle sağlarsınız. Medyanın üzerine gittiği konularda geri adım atabiliyorlar der. Dava açılmasının yanısıra biz bu konuyu medya da nasıl gündem haline getirebiliriz. Ne gazetelerde ne de televizyonda hiçbir yerde bu konu gündeme bile gelmedi. Ne yapalım, bir yazı hazırlayalım ve tüm gazeticelere, televizyonlara gönderelim mi? Ne dersiniz. Ben bir yazı hazırlayabilirim

By Admin with 1 Yorum

1 yorum:

milyon kez ulaştırmaya çalıştık özellikle de netten alışveriş yaptığını bildiğim köşe yazarlarına kaç bin tane mail attım umurlarında olmaması mümkün değil ama nası böyle sessiz kalıyolar anlayabilmiş değilim

Yorum Gönder