Sayfalar

Dikkat!! Basına kozmetik ve sporcu gıdaları yasağı olarak yansıyan gümrük genelgesi; kozmetik ve besin takviyelerinin yurtiçine girişini tamamen yasaklarken, muafiyet kapsamındaki ayakkabı, giyim, elektronik ve diğer ürünlerin yurda girişini 2 ayda 1 kez yılda ise 5 kez olmak üzere sınırlandırmıştır.

14 Mayıs 2011 Cumartesi

StrawberryNet Sorunsalı

Facebook grubundan arkadaşlar StrawberryNet yetkilileriyle temasa geçti ve gelen mailde StarwberryNet ve birkaç uluslararası e-ticaret sitesinin Dünya Ticaret Örgütü vb. örgütlerle temasa geçtiğini, Dünya Ticaret Komisyonu yoluyla davaya hazırlandıklarını ve uluslararası platform için ellerinden yaptıklarını belirttiler. Ayrıca yurtdışında onlar uğraşırken yurtiçinde bizlerin hakkımızı aramak için başvurabildiğimiz tüm yollara başvurmamızı tavsiye ettiler.


Batuhan; Arkadaşlar bugun ptt çağrı merkeziyle konuştum , "RD" le başlayan kargoları yani Strawberry' den alınan bütün ürünleri şu anda gümrükte tutuyolar. Yaklaşık olarak ellerinde 1500 adet koli varmış bu şekilde gelen. Soruyorum kadına "Nasıl alabilirim ben parfümlerimi?" Diyor ki "Strawberry'le konuşun, size satın alma belgesi gönderecekler", o belgeyle alabilicekmişim parfümlerimi. 2 gün önce aradığımda tüm ürünleri geri göndereceğiz demişlerdi. Ya bana kalırsa bu gümrüktekilerde ne halt ettiklerinin farkında değil. Ortada resmen kaos var. Bu durumu sizlerle paylaşmak istedim.


Şebnem; 2400 adet kargo gümrükte bekletiliyor geri iade için. vergi ödemek de 
mümkün olmuyor. mağdurlaran biriyim.


Aylin; Öncelikle bu grubu kuranlara teşekkürler, benim de paketim geri gönderilmiş kaç gündür ne yapacağımı şaşırmış vaziyetteydim. Pazartesi ilk iş hesaba para çıkarıyorum çünkü kozmetikten ziyade bir şeyin alımının yasaklanmasını nefretle kınıyorum.
Bu mevzuatın Sabah Gazetesi'nin yazısından sonra çıkması da enteresan oldu. Yandaşlardan parfümeri zinciri kurmaya niyetlenen mi var diye merak ediyorum.
Herkese iyi günler
.



Aslı; Strawberry Paketim 6 Mayıstan beri postanede rehin tutuluyor ne iade ediyorlar firmaya nede bana kutumu gönderiyorlar strawberry ile görüştüm siparişiniz bize geldiği taktirde paranızı iade edeceğiz dedi ama bildiğin rehin tutuluyo en büyük korkumda kolinin kaybolması.


Maralbiraz önce bişeyler sipariş vermek için strawberrynet sitesine girdim ve türkiyeye artık satış falan yok yazısını gördüm. ee nerden alacakmışız gidip 15 liralık şeye 50 lira mı vericem.ayrıca mağazasına gitsem eminim ilgisizlikten bulamam bile ürünü.zaten içeri girince bomboş oluyo genelde tepeden tepeden bakmıyorlar mı bi de aman tanrımmm .iyi derecede yabancı dil bildiğim halde bi ürünün adını yanlış telafuz etsen ukalaca gülen tipik insanlarla muhattap olmak zorundamıyım ben yaaa.umarım kalkar bu yasak.gereği yapılmalı bence de.ya ben ekmeği bile internetten alıyorum.istanbulda malum trafik çok yoğun bu kolaylık varken ne diye alışveriş merkezlerinde vakit harcıycam anlamıyorum.çok saçma.


Sandra' nın son attığı maile StrawberryNet' ten gelen cevaptır; "Thank you for your email. We would like you to know that our management is currently aware of the situation and we are working closely with our connections to assess the current situation. Please bear with us."


Strawberrynet'in açıklaması

Ne yazık ki son düzenlemelerle ile bugüne kadar bizim de satış yaptığımız siz değerli müşterilerimiz de dâhil olmak üzere posta yolu ile size ürün göndermiyoruz.

Bu kısıtlamanın özellikle kozmetik ürünlerine getirilmesinin hem sizin açınızdan ve hem de bizim açımızdan adil olmadığını düşünüyoruz ve Türkiye’nin bu uygulamayı yapan tek ülke olduğunun altını çizmek istiyoruz.

Tüketici olarak kendi ihtiyacınız için küçük oranlarda yapacağınız satın alma özgürlüğünüzün sizin en doğal hakkınız olduğuna inanıyoruz.



Bu doğrultuda bazı konuları size açıklama ihtiyacı hissediyoruz
Geçen yıl basında çıkan bazı haberlerde StrawberryNET ’in Türkiye cirosu hakkında akıl almaz rakamlar yazılmaktadır. Bunlar çok abartılmış, herhangi bir kaynağa dayanmadan uydurulmuş bilgilerdir. Böyle abartılmış gerçek dışı bilgiler yetkililerin yanlış yönde dikkatlerini çekmiştir.

Uluslararası serbest ticaretin engellenmesi, sınırların kapatılması hiçbir zaman halka fayda getirmez. Bu tür uygulamalar ürün çeşidinin ve kalitenin düşmesine yol açar.
Rekabetin yok edilmesi tüketicilerin kaybetmesine, belli grupların yüksek karlar elde etmesine neden olur.



Bu hakkınızı istediğinizi biliyoruz ve sizi destekliyoruz.
Bir tüketici olarak, nereden ve kimden satın alacağınızı seçme özgürlüğüne sahip olmanız gerektiğine inanıyoruz.
Türkiye’de bulamadığınız bir ürünü yurtdışından getirme hakkına sahip olduğunuza inanıyoruz.

Büyük şehirler dışında görev yapan doktor, öğretmen ve diğer meslek sahiplerinin büyük mağazalara ulaşma imkânı yoktur. Ülkenizin her noktasında görev yaparken tüm kozmetik ürünlerine ulaşma hakkına sahip olduğunuza inanıyoruz.
Yoğun bir çalışma temposunda mağazaları gezme olanağınız yoksa zengin ve kaliteli çeşitleri içeren bir web sitesinden alışveriş hakkına sahip olmanız gerektiğine inanıyoruz.

Dünyada 200 ülkeye yaptığımız hizmeti sizin için de yapmaya devam etmek isteriz. Bu yanlışlığın düzeltilmesi için yetkililere sesimizi duyurmaya ve anlatmaya devam edelim.
Bu konuda yoğun bir çalışma içerisinde olduğunuzu, yetkili makamlara ve ilgili STK’lara bilgilendirme yaparak girişimlerde bulunduğunuzu görüyoruz ve buna devam etmeniz halinde bu durumun düzeleceğine inanıyoruz. Bizde uluslararası alanda girişimlerimizi sürdürmeye devam ediyoruz.

Saygılarımızla,

By Admin with 3Yorum

3 yorum:

Değerli Müşterimiz,
Sorunuz için teşekkür ederiz.
Siparişinizin ulaşmadığını duyduğumuz için üzgünüz.
Şu ana kadar paketlerin geri gönderildiğine dair herhangi bir bilgi tarafımıza iletilmemiştir. Lütfen siparişinizi posta referans numarası ile http://www.ptt.gov.tr adresinden takip etmeye devam etmenizi ve bu konuda biraz süre tanımanızı rica ediyoruz.
Bilmenizi isteriz ki paketinizin size teslim edilememesi ve iade edilmesi halinde, siparişiniz tarafımıza ulaşır ulaşmaz sipariş tutarı kredi kartı hesabınıza iade edilecektir. Para iadenizin ardından ayrıca sizi ayrıca bilgilendireceğiz.
Bu bilginin size faydalı olmasını umuyor, başka sorunuz olduğunda çekinmeden yazmanızı bekliyoruz

aynı durumdayım bende,bekleyen kolilerden birinde parfümler yatıyor...Bana söylenene göre ürünler iade edilecekmiş.Strawberryden gelenler İsveçe gönderileceklermiş.Ama şu anda kozmetik alanında uygulanan kısıtlamanın resmi olarak bir yasa olmaması bir koz bizler için,Sanmıyorumki gidipte ürünlerimizi alabiliriz,her şekilde patladık!!!

inşallah tez zamanda çözülür

Yorum Gönder